Thursday, January 5, 2012

Jan. 5th 2012

We had the Montreal Mirror's Darcy MacDonald aka the Block Clocker on the phone, we were talking about A$ap Rocky

Ex Girl To The Next Girl - Gangstarr
2011 Wrap Up - Skillz
Talk
Like This - Jus Frais
Lovehatefingarings - Markings
A.D.H.D. - Kendrick Lamar
Talk
Interview
Raw - Common
Talk
Dead Man's Shoes - Mobb Deep
Cliff Notes - Action Bronson
Rap Hour Half Hour Freestyle Hour
Can You Keep Up - Busta Rhymes
DJ Shortcut's Underground Set

5 comments:

Anonymous said...

Flip the Myk is a racist, animal killer and a psycho. Check yourself quick Off the Hook. Ain't no one harassing him.

Look at what this cat wrote to me before he deleted his Youtube. If you want proof I can take a video of my inbox there.

YOUR NOT A MAN.... IF YOU DONT MEET ME IN REAL LIFE
IF YOUR A REAL MAN, YOUR GOING TO MEET ME IN REAL LIFE... IF NOT... YOUR JUST A SCARED PUSSY BOY WHORE GIRLY, SCARED, SO YOU HIDE BEHIND MAMA COMPUTER...

NOW LISTEN ASS WIPING HOMO BALL SNIFFING BEER DRINKING ANUS LOVING WHITE BOY CRACKER NIGGER SPIC

IF YOUR SUCH A TOUGH GUY, YOUR GOING TO CALL MY CELL PHONE @ 514-654-9405 AND TALK TO ME LIKE A REAL MAN AND NOT ON A COMPUTER YOU BIIITCH ASS FAG HOMO GAY BITCH FUCK YOU DIE FUCKER DIE

SO CALL ME UP AND LET ME KNOW WHATS UP hahaha.. when you hear gun shots, you better duck down, bitch

3:25
FLIPTHEMYK - GORECORE
Upload mp3s @
http://www.mp32tube.com
EXCLUSIVE TRACK FROM UPCOMING ALBUM ENTITLED FTM FLIPPIN THROUGH MONTREAL

12/27/11

hahahah you roll with ceas rock and pesci
hey faggit, your exposed now, wack ass dj, i saw you last time and you were scared of me, like every brown person

brown people raping yall white boys

haha i know who you really are, someone told me you roll with ceas rock and pesci, your such a faggot, you think your famous in montreal? your a sheep and a follower your music sucks white boy, you think your black? well good for you

we dont need anymore white boys who rhyme, bitch ass, go fuck your whole crew cuz we coming after yall, fake ass battle prostitute hookers, opening up for emcees and rappers thinking your so cool? well no, its call dick sucking, dumb ass, go prostitute yourself in every wack video of yours, white boy, all your videos suck, plus you got aids and tell all the people you rhyme with, that we dont hear yall, come see me at my show and youll get it, now, time to fuck your mother rape your daughter, by the way those emcees you roll with, aint hard haha, fucking prostitutes, no wonder montreal hip hop dont get along because of your fake phoney white dick sucking the black man, by the way, white girls are played out, tell your moms and sisters


and of course ill see you around in 2012, with your fake smiles and handshakes, you better show your face next time im in THE BUILDING, IN THE CLUB, cuz ill rip your tongue out ya mouth, wigger azz nigga



Re: hahahah you roll with ceas rock and pesci
So what the fuck is your name if you want me to holler at you? I'll sure meet up with you so you can end up another dead famous montreal dj or rapper...

dumb ass your not giving your name out hahaha alright.... i'll drop some names.... your name is either dj manifest, rico blox, markings, ceas rock, or some other rapper who is WHITE.. now which one are you...?

GET OVER IT, WHITE RAPPERS AND WHITE DJS ARE PLAYED OUT, FAGGOT

And making fun of my last name and calling me gay and mentioning tim hortons is played out.... got a better come back? you ass twat.. you a real white boy? i know real gangsters who are white, and you are not one of them haha

Now where you at now? I can visit you and talk like REAL MA, bitch ass pussy hole...

I ask you many times to meet me but you never did, now it's 2012, show me your real face, so I can give you a sweet pounding with my fist in your face

01/02/12

hey dj manifest
you cannot dj, you say your a big time? please stop djjing you gay ass french bastard, your so wack, i saw you djing one time, and when you saw my face you were so scared of me, i saw looking at me like you were so gay, the music you play all sucks, dumb ass, go smoke your cigarettes and weed, and now die slow bitch, ill poison your beer and vodka

FRENCH SUCKS ASS SO IS YOUR FEATURES AND DJS

so i hope you die slow, you high faggit, go smoke some more!!! die bitch die from smoke!! hahaha

Anonymous said...

Re: hey dj manifest
so what town do you run? montreal? haha fuck all your gay montreal rappers, ill see yall in hell, you gay telemarketing phone ass sitting all day on your ass, you a gangsta?

your mom is white, your sister is a lost black nigger fucker

you got double chin your fat, i hope you have a heart attack,

keep smoking your marijuana and drinking your alcohol

weed and alcohol = death

3:25
FLIPTHEMYK - GORECORE
Upload mp3s @
http://www.mp32tube.com
EXCLUSIVE TRACK FROM UPCOMING ALBUM ENTITLED FTM FLIPPIN THROUGH MONTREAL

Anonymous said...

I got more where this came from. Reply here and I can send more proof.

Dude is a straight up racist psycho.

Michael Alfonso said...
This comment has been removed by the author.
Michael Alfonso said...

HAHAH FUCKING FAGGOT SNITCH, GO ON TELL YOUR FRIENDS ABOUT ME BITCH ASS WHITEY WANNABE BLACK COCK, LISTEN YOU LITTLE CHILD, IM ON TOP OF THE PYRAMID, YOU CANT STOP ME, YOU AND YOUR FRIENDS AINT SHIT BITCH, GO STICK TO YOUR RAP PROSTITUTE BATTLES, CUZ YOU CANNOT CHILL AND MAKE TRACKS WITH ME, YOU WILL NEVER SEE ME OR HEAR ME HANG OUT WITH YOUR FAGGOT WACK ASS LIL WAYNE BITCH, NO YOU CANT BE MY FRIEND AND YOU CANT HALF THE STUFF I GOT, PLUS, YOU AINT NEVER HOLLER AT ME AT THE CLUB, CUZ IF YOU DID, THEN YOU WOULD'VE RUN TO YOUR LITTLE BITCH GIRL AND CRY, SO NEXT TIME YOU SEE ME YOU BETTER BE READY ILL KNOCK YOUR TEETH LIKE RAY LIOTTA DID IN GOOD FELLAS PISTOL WHIPPING YOU AND YOUR GIRL